Інклюзивне навчання

Драбівецьким НВК здійснюється навчання  інклюзивної форми  чотирьох учнів з ООП та вихованця з ООП.


Основою концепції інклюзивної освіти є принцип, що всі діти і молоді люди, незважаючи на різне культурне й соціальне походження та різні рівні навчальних можливостей, повинні мати однакові можливості у навчанні в усіх типах закладів освіти.

Відповідно до Конвенції ООН про права інвалідів та інших міжнародних документів, необхідними умовами для отримання якісної освіти для дітей з особливими потребами  є вміння педагога здійснювати індивідуалізацію та диференціацію навчального процесу, оцінювати розвиток дитини на основі об`єктивних спостережень за її розвитком, розробляти індивідуальні навчальні програми, тісно співпрацювати з батьками дитини та іншими фахівцями. Звичайно, що для виконання цих та інших завдань педагогу потрібна допомога – з боку адміністрації навчального закладу, з боку інших фахівців, з боку батьків.  Але найбільш важливою для педагога є надання допомоги під час самого навчального процесу. Саме надання такої допомоги і є основною метою діяльності асистента педагога (асистент вчителя, асистент вихователя).

Найголовніша роль асистента учителя – створення корекційно-педагогічного середовища для дитини з особливими освітніми потребами. Виконуючи свою місію, асистент учителя повинен стати для такої дитини наставником, вихователем, другом, який щохвилини, щосекунди, щомиті поруч. Він розуміє не лише слова і думки дитини, а й її погляд, відчуття та душевний стан.


2021-2022 н.р.

Наказ "Про відкриття інклюзивного 6-го класу та продовження навчання  за інклюзивною формою учнів Вовк Владислава та Заруби Богдана у 2021-2022 н.р."


Наказ "Про створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами учня 6 класу Вовк Владислава"


Наказ "Про створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами учня 6 класу Заруби Богдана"


ПРОТОКОЛ  №1

засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами 

Вовк Владислава Юрійовича


ПРОТОКОЛ  №1

засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами 

Заруби Богдана Руслановича


ПРОТОКОЛ  №2

засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами 

Заруби Богдана Руслановича


ПРОТОКОЛ  №2

засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами 

Вовк Владислава Юрійовича




2020-2021 н.р.

- Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з ООП у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році (відкривається за посиланням)


- Про створення класу (5 клас) з інклюзивною формою навчання у 2020/ 2021 н.р. (відкривається за посиланням)

- Про створення класу (3 клас) з інклюзивною формою навчання у 2020/ 2021 н.р. (відкривається за посиланням)

- Про  призначення  інклюзивного навчання для учня 5 класу Вовк Владислава у 2020-2021 н.р. (відкривається за посиланням)

- Про  призначення  інклюзивного навчання для учня 5 класу Заруби Богдана у 2020-2021 н.р.  (відкривається за посиланням)

- Про  призначення  інклюзивного навчання для учениці 3 класу Заруби Василіси у 2020-2021 н.р. (відкривається за посиланням)



 Протокол № 1 та №2 засідання   команди  психолого-педагогічного супроводу Драбівецького навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ДНЗ"  (відкривається за посиланням)


- ПРОТОКОЛ  №3 засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи учня 5 класу з особливими освітніми потребами  Вовк Владислава Юрійовича (відкривається за посиланням)


ПРОТОКОЛ  №3 засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи учня 5 класу з особливими освітніми потребами  Заруби Богдана Руслановича (відкривається за посиланням)


- ПРОТОКОЛ №4 засідання мультидисциплінарної групи учня 5 класу з ООП Заруби Богдана Руслановича (відкривається за посиланням)


- ПРОТОКОЛ №4 засідання мультидисциплінарної групи учня 5 класу з ООП Вовк Владислава Юрійовича (відкривається за посиланням)








Немає коментарів:

Дописати коментар