Драбівецьким НВК здійснюється навчання інклюзивної форми чотирьох учнів з ООП та вихованця з ООП.
Основою концепції інклюзивної освіти є принцип, що всі діти і молоді люди, незважаючи на різне культурне й соціальне походження та різні рівні навчальних можливостей, повинні мати однакові можливості у навчанні в усіх типах закладів освіти.
Відповідно
до Конвенції ООН про права інвалідів та інших міжнародних документів, необхідними
умовами для отримання якісної освіти для дітей з особливими потребами є вміння педагога здійснювати
індивідуалізацію та диференціацію навчального процесу, оцінювати розвиток
дитини на основі об`єктивних спостережень за її розвитком, розробляти індивідуальні
навчальні програми, тісно співпрацювати з батьками дитини та іншими фахівцями.
Звичайно, що для виконання цих та інших завдань педагогу потрібна допомога – з
боку адміністрації навчального закладу, з боку інших фахівців, з боку батьків. Але найбільш важливою для педагога є надання
допомоги під час самого навчального процесу. Саме надання такої допомоги і є
основною метою діяльності асистента педагога (асистент вчителя, асистент
вихователя).
Найголовніша роль асистента учителя – створення корекційно-педагогічного середовища для дитини з особливими освітніми потребами. Виконуючи свою місію, асистент учителя повинен стати для такої дитини наставником, вихователем, другом, який щохвилини, щосекунди, щомиті поруч. Він розуміє не лише слова і думки дитини, а й її погляд, відчуття та душевний стан.
2021-2022 н.р.
ПРОТОКОЛ №1
засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами
ПРОТОКОЛ №1
засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами
ПРОТОКОЛ №2
засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами
ПРОТОКОЛ №2
засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи дитини з особливими освітніми потребами
2020-2021 н.р.
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з ООП у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році (відкривається за посиланням)
- Про створення класу (5 клас) з інклюзивною формою навчання у 2020/ 2021 н.р. (відкривається за посиланням)
- Про створення класу (3 клас) з інклюзивною формою навчання у 2020/ 2021 н.р. (відкривається за посиланням)
- Про призначення інклюзивного навчання для учня 5 класу Вовк Владислава у 2020-2021 н.р. (відкривається за посиланням)
- Про призначення інклюзивного навчання для учня 5 класу Заруби Богдана у 2020-2021 н.р. (відкривається за посиланням)
- Про призначення інклюзивного навчання для учениці 3 класу Заруби Василіси у 2020-2021 н.р. (відкривається за посиланням)
- Протокол № 1 та №2 засідання команди психолого-педагогічного супроводу Драбівецького навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ДНЗ" (відкривається за посиланням)
- ПРОТОКОЛ №3 засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи учня 5 класу з особливими освітніми потребами Вовк Владислава Юрійовича (відкривається за посиланням)
- ПРОТОКОЛ №3 засідання групи фахівців мультидисциплінарної групи учня 5 класу з особливими освітніми потребами Заруби Богдана Руслановича (відкривається за посиланням)
- ПРОТОКОЛ №4 засідання мультидисциплінарної групи учня 5 класу з ООП Заруби Богдана Руслановича (відкривається за посиланням)
- ПРОТОКОЛ №4 засідання мультидисциплінарної групи учня 5 класу з ООП Вовк Владислава Юрійовича (відкривається за посиланням)
-
Немає коментарів:
Дописати коментар