Насилля у школі –
проблема, про яку довгий час було не прийнято говорити. Одним із аспектів
проблеми насилля є жорстоке поводження з дітьми та нехтування їхніми
інтересами, та, як наслідок, насилля в стосунках між дітьми. Поведінка,
спрямована на утвердження своєї влади над кимось або чимось, стає усе більш
розповсюдженою. Проблему булінгу почали досліджувати зовсім недавно, у 60–70-х
роках ХХ ст., коли суспільство замислилося над існуванням зв’язку між явищами
девіантної та агресивної поведінки в соціумі та тим, як людина виховується,
зростає та навчається протягом шкільних років, та почало усвідомлювати
важливість вивчення причин та наслідків цього явища, щоб в результаті мати
важелі впливу та контролю над ситуацією. Діти та підлітки є найбільш вразливою
категорією, вони соціалізуються, формують власну систему сприйняття світу,
систему цінностей та пріоритетів, навчаються різним моделям поведінки, і, на
жаль, булінг стає однією з таких моделей.
Булінг (builying, від англ.buily – хуліган, забіяка, грубіян, насильник) визначається як пригноблення, дискримінація, цькування. Булінг – це соціальне явище, характерне переважно для організованих дитячих колективів, у першу чергу, школі.
План заходів щодо створення безпечного освітнього середовища в Драбівецькому НВК на 2020-2021 н. р. (відкривається за посиланням)
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в Драбівецькому НВК 2020-2021 (відкривається за посиланням)
Немає коментарів:
Дописати коментар